gravatar

Pipiyapong dan Maizura Ederis


22 september.
hari ni - hari jadi depa. 2 2 lah!

eh, eh! samalah! Umur tak pastilah pulak.. 27 kut...

Maizura, aku panggil kak long lantaran perkenalan kami bermula semasa di U, adalah salah seoarng penulis novel dan juga penulis skrip drama tempatan, Nurkasih, Datin Wannabe & tudung ekspress antara karyanya.

Pipiyapong pula, haram aku tak kenal di alam benar. Hanya di alam maya. Tapi yg aku tau, bapak dia sastera juga, org lipis, main bass, sokong arsenal (apa klas...) dan merupakan blogger terkenal dari sindiket Sol-jah. Kacip antara hasil karyanya yg buat dia riak hingga tak mau ulang cetak kerana nak jaga status 'rare'.. kununnya... cheh.

Apa persamaan antara keduanya?
Sastera, kreatif, cool, multi talented dan kadangkala, blur!
haha! (blur tu aku sesaja tambah...)

Apa perbezaannya?
Dah tentulah Kak Long Maizura lebih cun dari Pipiyapong....

Pada semua yg menyambut hari lahir hari ini, Selamat Hari Lahir. Semoga murah rezeki, dipanjangkan umur.

Amin.

Pada semua yg menyambut hari lahir hari ini dan kena pulak ambik peksa UPSR, aku AMINNNNN kuat sikit!

gravatar

Ayie,
Terima kasih. Walaupun terlambat..he..he..

gravatar

Eh! Takper.

Saya ok aja.