gravatar

Cewah: Layan.


(gambar bersumber dari laman web http://www.hilangpunca.com)


Kalau anda ingat gambar ni gambar promosi filem ... dalam botol, anda separuh betul. Ni citer ... dalam seluar, sebab kata mamat penulis ni, kalau nak menulis kena ada pel**. Cam haram.


Aku berkongsi kesedihan korang bro. Aku tau, gambar lelaki tak berbaju ni, memang menyeksakan. Bukankah baik kalau digantikan dengan gambar blogger sorang lagi tu... apa ke nama dia... Hanis Zulaikha. Sila kekalkan busana yang sama. Fuh. Sedapler sikit mata aku memandang. Ni dahlah nampak pusat. Kut hensem takper gak. Nasib baik sorang. Kut berdua, nanti orang ingat arja lee dan wan raja pulak. Eiii... simpang malaikat 44.

Malam tadi, sungguh pun penat, gigih aku meng'khatam'kan buku ni. Kira kiranya beberapa kali jugaklah aku tergelak. Word macam, dapat rm9, cekedis, besar nak jadi rock, kalah lumba lari (tauuu kalah. tapi org kata tak baik citer aib orang, apa lagi aib sendiri).

Cuma satu aku tak faham dengan mamat ni. Takder 1 story pun, mat rock ni bercinta, dicinta atau paling koman pun di gilai awek kilang atau anak abu. Tak rock langsung brader. Awie dan Joey BPR pun ramai awek follow... Sah sah gua saspek mamat ni tak laku zaman mudanya. Atau lagi ngeri.... ohh tidak. Jangan jangan mamat ni ....

Senasib dengan pipiyapong penulis buku indie ni, aku pun kalah jugak. Sebab bini aku terlebih dulu khatam dari aku. Cheh! Mana aci. Pastu ngada ngada. Aku lum abis baca sibuk citer dgn anaknya bab tulah, bab nilah. Sajer nak sakitkan hati aku la tu. Cheh. Apa? Anak aku pun dah baca? Hawau.

(... sedang berkira kira lenkali kalau aku beli buku cara pos, aku alamatkan ke pejabat. Ganas gak idea ni.)


Tu aja? kalau kau nak tau lanjut apa lagi citer dalam ni. OIIIII! belilah sendiri!

Pada sesapa berminat nak order buku ni - sini. RM 16 aja termasuk kos penghantaran. Bukan mahal pun. Kut nak simpan RM16 ko tu lama lama pun bukan boleh kaya.

Layan bukansepet, layan.

gravatar

hehehe..geli usus la bace buku ni...pipi idola ku..walau tak berbaju

gravatar

huh. Jeles gua ngan pipi.

gravatar

aisehman my sifuuuuuu!!lama wa tak jenguk blog lu..byk dh updates nye..dulu rehat sikit punya lama..hehe..i want to buy the book..looks interesting..sifu ada fb?can add me..look for 'Dk Suhaila'..ok sifu..see you..

gravatar

highheelseliparjepun

hahaha! we meet again! lama sungguh! Appreciate/terharu u still remember me.

Apa sifu sifu ni, saya tak layak puunnnn... awak lagi layak dari saya as blogger.


dulu melarikan diri sekejap sebab takde self control bila berblog. Tak sedar diri. Ni dah waras blog ler balik.

Nice of you to drop by. Will look you up in FB. :)