gravatar

Kesihatan.

1. Hujung minggu yang lepas, memang mencabar buat aku. Bermula dari
khamis tengah malam, sampailah ke semalam.

2. Inilah pemandangan dari 'bilik' yang setia menjaga isteriku, inilah
yang dapat aku lihat. Cantik juga pemandangan dari tingkat 6 DEMC ni ya... OK lah.. untuk yang sakit dan yang menemani orang sakit.

3. Sepanjang hidup aku, aku tidak pernah 'check in'. Bukan bermegah,
tapi bersyukur.

4. Benarlah kata orang, kadang kadang bila menemani orang sakit ni,
barulah kita mensyukuri nikmat kesihatan yang ada pada kita. Kalau
sakit beribu kosnya untuk sihat, maka bayangkanlah, sebenarnya berapa
HARGA kesihatan kita? Subhanaallah.

5. Barangkali, dengan kesihatan inilah, kita mampu menyumbang /
membantu yang lain. Walau kadang kala bosan, tapi sekurang kurangnya
kita sihat. Mampu lagi ke sini sana. Aku, Sempatlah juga, ke gerai Pak
Mal Nasi Ayam Seksyen 11. (aku tak makan ayam - belanja anak anak)

Emm.. manis. Kata anak aku.
Dasar orang melaka, kalau tak pedas, tak sah.

Haha.
Layan bukansepet, layan.

gravatar

dah sihat ke org rumah nye?
smoga cepat smbuh...

ingat 5 perkara sblm 5 perkara

gravatar

Sudah sembuh. Terima kasih kerana mengingatkan. :)