gravatar

Masa aku 15 tahun.

Masa aku 15 tahun.
Mak aku sibuk suruh aku gi kedai. Ada aja barang yang terlupa nak kirim suruh beli.

Masa aku 15 tahun.
Makwe aku leh tahan gak.. semua start kenal masa dalam bas sekolah.

Masa aku 15 tahun.
Abis terrer aku main badminton. 3 set straight pun takder hal.

Masa aku 15 tahun.
Toksah kata bawak keta. Bawak motor pun gayat lagi.

Masa aku 15 tahun.
Aku tak pernah ler pulak nampak parang dalam kereta abah aku.

Masa aku 15 tahun.
Polis kamceng ngan aku. Sebab akak sepupu yg tinggal ngan famili aku tu cun.

Masa aku 15 tahun.
Eh... tak reti ler aku nak merayau kul 2 pagi. Giler. Banyak hantu kum kum masa tu.

Masa aku 15 tahun.
Pistol paling power yang aku buat guna buluh. Peluru dia pakai kertas sokabar rendam. Kena sakit ooo.. Tapi taklah mati. 4 das ke, belas das ke, habis habis bintat aja.

Tapi tu akulah masa 15 tahun. Ada orang tu tak sempat pun rasa umur 16 tahun...

Al Fatihah.