gravatar

Antara macho dan cute.



Rosyam Nor?
Remy Ishak?
Eman Manan?

Macho beb.

Aliff Aziz? Dafi? Kim Bum (Korea popstar)? Chaq (Mentor)? Irwan syah (pakwe acha - indon)?

Cute katanya..


Korang tak getik ke, nengok anak2 bujang teruna duk pakai baju kaler lelembut cam pink karer, pegang teddy bear atau anything cute, pastu smile and make peace sign?

Masalahnya ramai anak gadis sekarang, lebih suka yang cute berbanding macho. Ya ke?

Huk aloh.
geli sungguh aku.
kalau zaman aku dulu, konpom aku tak nak kawan org cam tu.
pondan ke apa.

yalah...
yalah...

aku yang dah makin tua.
nak buat camna..

Aku tau, dia org tetap lelaki.
Bukan aww aww pun. Cuma penampilan jer dah lain.
Zaman dah berubah.

Aku akur.

Kalau aku pakai pink, kemeja slim fit, tali leher silk siam, rambut kaler karat stail lurus jatuh tutup dahi ala ala cam mamat artis korea, tali pinggang putih, pegang teddy bear gemuk warna coklat, buat muka senyum ala comel, buat sign peace..

Cute tak?

(ada ler pulak makcik kat kampung yg mati sakit jantung nengok aku. Terperanjat katanya. belum citer mak mertua aku lagi. Mau keliling kampung dia lari berkain batik buat maraton sebab x percaya)

Eiiiiiiiiiiii.... ko giler ker aper.
pergi matilah.

layan ajalah bukansepet.