gravatar

Apa ada pada Amcorp Mall ?

Nissin di466.
(misi semalam berjaya walaupun di pandang separa hormat alias sengkek oleh tokeh kedai J1 join together gether by mamat melayu berdiri di sebelah aku yang mana sebenarnya aku jaki giler kat dia sebab dia beli Nikon D700, sekaligus menjadikan aku terasa betapa keciknya aku masa tu...)

Sumpah! Kalau itu apek sound aku, nak test ke tidak itu barang - konpom aku kata aku takda bawak itu 'gear' mari. (padahal ada dalam beg)

Ko giler aper? Sebelah dah terlentang nikon D700..? agak agak la sikit...
u don't drop my waterface u know!... (dah drop pun.. huhu)


Celaka. Tak pasal pasal masa balik, menggelupur aku test itu barang dalam keta!
Hah! Okay pun.

Hmm. bolehlah bukansepet... dari tak ada...
layan bukansepet, layan.
(Kalu anda tak paham, sila gugel.)