gravatar

FDAM. Aku kecewa.

Team mamat khalid kalah.

So, rasanya we're stuck dengan filem filem senario beach boys, momok the movie, mat spy (Sori bro afdlin, I knew you're just the director.)dan yang seangkatan dengannya lah.

Lagipun apa ada pada mamat khalid, erma fatima, saw teong hin, aziz m osman, shumi baba, khabir bhatia, bernard chauli, hans isaac, Fauziah nawi... sampah jer derang ni. bukan 'reti' pun.

James lee? yu hang? Amir muhammad? Murali abdullah? tu semua bikin pilem tak laku. setaraf Mansor puteh aja dema ni... level level Johnny bikin filem... tak best. takder aura. tak sehebat Senario the beach boys.

Best 'sangatlah' kalau dapat tengok citer razak mohideen, cgi murah Yusri KRU, Dharma Harun pun nak buat comeback katanya ngan citer adik manja, (aku suka cikgu bedah by the way.) Ahmad Idham nak buat citer apa lak pasni? 'excitednya!' rempit dah. hantu dah. senario beach boy dah. barangkali citer org gi pasar beli ikan best kut? yalah! 'menarik' sungguh jalan citer tu! 'teruja' yang amat aku!

Mat London tak nak buat pilem?

err.

Mat London?

ok.

Sapa pulak Mat London ni? Bunyi cam tajuk novel karya Maizura Ederis aja. oh, aku tau! Yg buat pilem dari Jemapoh ke Manchestee tu kan? Eh? bukan ke?

oh. Yg buat batik tu, dia ke?

Best. Teruja benar aku. Syukur yang amat aku duk kat malaysia ni dan dapat tengok cerita yang menarik menarik belaka! Sementelah arwah kak Yasmin pun dah tak ada. Nasib baik ada Mat London. ada TS jefri. ada M. Jamil. Din glamour ngan Zack Lokman naper senyap? eh aku rindulah zaman julie dahlan bikin pilem. Kalaulah mereka semua aktif kembali, aku percaya kita akan jadi leader industri perfileman dunia! yezzlah!




Mulanya aku nak pindah ke Iran semata mata nak tengok filem dema. Kata org filem dema best. Ntah! Tak jadilah..


layan ajalah bukansepet.
penat.