gravatar

2009 : A new beginning.

Assalammualaikum / Good day!

Nota 1:
Ever since my 1st entry, there's a lot had happened. Some of my previous blog reader may notice that I had gone through quite number of tough situation with VSS threat and all that... Through it, I gain lot's of wonderful experience in blogging until at one point, I had to stop...

I notice that I lost my freedom in being a blogger when in the end I need to feed stories just to keep up with other readers... (apa daa...Salah sendiri)

Well those days are gone. I've stopped blogging for almost a year or so.. Now, it's a new beginning for me. I've matured. (in blogging that is.)

So what made me start over again?

Nota 2:
Al-kisah.. kerana kita penuh dengan rasa. Jiwa. Seringkali tidak ada cara yang lebih pantas untuk lontarkan pandangan kita selain blog. Soal ada pembaca atau tidak, itu adalah soal kedua. SS? Syok Sendiri? haha.. Ada aku kisah? Ini blog aku. Ini luahan hati aku. Maka inilah in a way AKU.

Ada banyak perkara atau perasaan yang boleh aku terjemahkan menggunakan medium ini. Yang pasti melalui medium ini:

  • Aku akan masukkan entri baru KALAU aku nak..
  • Tak ada gerenti masa in whatsoever dari segi update..
  • Tak ada jaminan bahawa komen akan di layan ..(tu pun kalau ada pembaca.)
  • Jangan berharap aku akan blog hoping ke mana mana pembaca as sort of "return favour" melainkan aku sendiri yang nak..
  • Aku bebas!
  • BEBAS.
Nota 3:
Bukansepet Nak Ceritalah jugak...

Kaveat:
Maka adat penceritaan .. ada yang logik, ada yang tidak. Ada yang cukup kajian, ada yang mentah. AKU bukan wartawan. AKU bukan penyampai berita. AKU adalah AKU. Maka tulisan ini adalah tulisan AKU. Pandangan ini adalah pandangan AKU. Jangan salahkan AKU kalau apa yang AKU sampaikan salah. Teguran adalah perlu namun penerimaan masih tertakluk kepada AKU.

Muktamad.
Selamat Datang pada AKU!

Nota 4:
Masih aku kekalkan entry pertama aku! Pada aku entry itu amat bermakna saat aku mula mengenali dunia blog.
Terima Kasih Afdlin Shauki.

As for other entry.. I've deleted it and keep it to myself now. (Not that's there's anything wrong with it.. it just that, I want a new fresh start.)


-Bukansepet: Kembali Daa...-