gravatar

Anang Hermansyah - separuh jiwaku pergi





Lirik Lagu Anang Hermansyah – Separuh Jiwaku Pergi

Separuh Jiwaku Pergi
Memang indah semua
Tapi berakhir luka
Kau main hati
Dengan sadarmu
Kau tinggal aku
*courtesy of FunLirik.com
Reff:
Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku

Back to Reff:

Kau bilang tak pernah bahagia
Selama dengan aku
Itu ucap bibirmu
Kau dustakan semua
Yang kita bina
Kau hancurkan semua

Back to Reff:

Petikan Kosmo! online: (sumber asal)

"Aku bukan pemimpin dia lagi, kerana dia sudah memiliki pemimpin lain. Sekarang aku sudah tidak lagi peduli dengan hal dia. Dia mahu tunggang terbalik, dia mahu meloncat-loncat, silakan saja kerana aku sudah tidak peduli lagi dengan dia," kata Anang sambil mengakui perceraian mereka sudah dipanjangkan ke pejabat agama.

Namun, Anang berkali-kali enggan menyebutkan siapakah yang dimaksudkan sebagai pemimpin baru KD. Bagaimanapun, dia mengakui dia mendapat tahu mengenai kehadiran orang ketiga dalam rumah tangganya bukan daripada orang lain tetapi anaknya sendiri.

"Anak-anak yang bercerita kepada aku. Aurelie mengadu tentang kelakuan Krisdayanti yang sudah tidak seperti dulu," ujar Anang perlahan.

"Aku sudah ingatkan berkali-kali, tetapi tetap saja dia bermain api. Kata cerai itu datang daripada dia (Krisdayanti)."

Tidak mahu menceritakan apakah yang diluahkan oleh puteri sulungnya, ujar Anang, Aurelie ada memberitahu satu peristiwa yang berlaku di Bali atau lebih tepat lagi di Hotel Sultan.

Dalam temu bual yang turut ditayangkan rancangan Kasak Kusuk SCTV kelmarin, Aurelie turut bersuara mengenai perpisahan orang tua.

"Mimi (Krisdayanti) sudah bohong sama Pipi (Anang)," ungkap Aurelie.




Kata bukansepet


13 tahun. Serasi yang teramat jelas. Sekali tersadung, bukan mudah nak berdiri kembali. Talak 3 terus. Marah yang amat Anang nampaknya... Anak-anak pun bawah jagaan Anang ...

Benarlah, kita manusia mudah lupa.. Selisih lah..