gravatar

Hmmhh.. raya, risik, tunang, Unit trust

1. Raya: Pertama kali beraya menggunakan kenderaan terpakai toyota unser yg baru beli. Dah murah unser sekarang ni. Saya ambik yg lama aja.. tahun 1998. Tak der loan. Bayar terus guna duit lebihan pinjaman bank rakyat. Akhirnya dapat juga org cam saya ni pakai keta tu ya... pernah dulu cerita ngan wife, kita ni anak dah bertambah.. dpt keta besar sikit canteek. Dpt van vannete pun ok. syukur.. Unser ni, pun walau lama, besar rahmat buat saya sekeluarga.

2. Raya ketiga, menyertai rombongan meminang anak buah saya - ke Parit Bakar Muar. haha. jadi photographer saya. Lama betul saya tak ke muar.. eh eh.. dah ada jambatan barulah! takjubnya... teringat kenangan masa saya sekolah di Muar dulu.. High School Muar.

3. Raya keempat, Ke Muar lagi... merisik ler pulak.. anak buah yang lain pulak.. sambil beraya... Balik singgah tanjung emas.. canggih dah ya? menyusuri semula jalan petri.. lihat sekolah lama... balik saja ikut sungai mati... tengok tempat membesar dulu... semua dah tinggal kenangan.. then straight ke tangkak.. balik KL. Sempat ler beli Duku dan langsat buat buah tangan... tengah musim sekarang ni.

4. CIMB hantar lagi brochure.. pasal unit trust. Haram saya tak faham.. dulu masuk guna EPF sebab nak tolong kawan.. la ni.. kawan tu pun dah kemana.. sapa agen saya, saya pun tak tahu... ntah untung ke, rugi ke.. tak reti saya.

Pening aaa.