gravatar

Demam Campak.

Hati aku hari ni tertinggal kat rumah. 2 minggu lepas anak aku along kena demam campak. Aku boleh bertahan. Sebab dia dah menengah. Bagi air kelapa. Pastikan pantang makan di ikuti. Asingkan dari adik adik dia.. x sampai 2 minggu dah clear.

Tapi 3 hari kebelakangan ni, anak aku yang bongsu, 4 tahun, lak kena. Allah. Tuhan aja yg tahu sedih hati aku tinggalkan dia pagi ni nak gi kerja. Nasib baik mak dia tak kerja. Tapi sejak sakit demam campak ni... dia asyik ngadu kat aku " Abah... saya sakit..." Sebab tu semalam aku EL. Aku tak sampai hati...



Tapi sampai bila lak nak cuti? Nak tak nak hari ni kerja juga...

Terus terang, hari ni, hati aku tertinggal kat rumah.

p/s: balik ni, mana aku nak rembat daun semambu... kata org kena tumbuk daun tu dgn beras, sapu... kurang sikit gatalnya...

Layan bukansepet, layan.