gravatar

3 down, 1 to go.


Januari 6, 2010.
Kat sini aku sudah tembak Brazil akan menang Piala Dunia 2010.
Masa tu Paul si sotong German, masih di laut berasmaradana dengan pasangannya. Agaknyalah..
(Januari tuu... lama sebelum world cup mula!)

Jangkaan awal aku, top 4 ialah:
England akan bertemu Brazil.
USA akan bertemu Spain.

Dan Brazil akan bertemu Spain di final menyaksikan Brazil untuk kesekian kalinya, bersamba ria dengan Piala Dunia!

Haram.

Obviously
, ramalanku meleset belaka...

3 down.
1 to go.

I had no choice. Espana is my only predictions left. Tembok German akan pecah. Oranje ibarat buku bertemu ruas. Tapi Spain yang akan bawa balik piala tu...
Dan sudah pastilah, David Villa itu akan kelihatannya lebih hensem dari Wesley Sneijder, Christiano Ronaldo mau pun Paul Si Sotong German...

Buat kali pertama aku rasa, aku sukalah Paul si sotong tu...

p/s: Tetap sokong Brazil. Consider aku dah kalah.

layan bukansepet, layan.