gravatar

Gua tikam kena satu wo.. (mana aci tikam sampai 4)


Kalau main tikam tikam,
Dari 4, aku dah kena satu.

Kurang kurang kalau ada kena - leh dapat 1 pistol air wo...
Kurang kurang dapatlah main dalam setengah hari wo...
Kurang kurang dapatlah men'gerek' ngan kengkawan pistol aku power wo...
Tu pun sebelum aku bawak balik pistol air tu ke rumah dan mak tanya:

"Mana ambik duit beli ni...?"
jeng! jeng! jeng!

(Ko giler nak aku jawap pistol tu hadiah tikam...? Nak mampus?)

Aku pikir selain lagu Waka waka, lagu makarena pun layan jugak.
Almaklum lagu bahsa sepanyol... Kena pulak yg nyanyi minah ni:



Haha! dia reporter daa.. bukan penyanyi! Sara Carbonero - makwe Iker Casillas Goal Keeper Ketua pasukan sepanyol. Apa kes nak makarena makarena! Siap dapat interview eksklusif lagi lepas menang piala dunia.. Sweet.

Spain vs. Netherlands: Spain is World Cup winner after 1-0 victory over the Netherlands

layan bukansepet, layan...